اسلایدر

احتمال خرید کارخانه تلویزیون سازی Loewe آلمان توسط اپل
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

به نظر می رسد که کم کم دلایل کافی برای اطمینان از ساخت تلویزیون اپلی یا iTV توسط شرکت تحت مدیریت تیم کوک، پدیدار می شوند. روز جمعه از تایید ساخت تلویزیون اپل توسط مدیرعامل فاکسکان صحبت کردیم. کارخانه ای که همکار اصلی اپل در تولید محصولاتش بوده است. حال شنیده می شود که اپل در حال مذاکره برای خرید یک شرکت تلویزیون ساز آلمانی است.
دانیل دیلگر از سایت اپل اینسایدر می گوید که اپل به کارخانه تلویزیون سازی Loewe آلمان، پیشنهاد خرید خود را ارائه کرده است. این شرکت از سال ۱۹۲۹ مشغول فعالیت در این صنعت است و تلویزیون ها و اسپیکرهای گرانقیمت و با تکنولوژی پیشرفته تولید می کند. با وجود اینکه هنوز این ادعا از طرف هیچ یک از دو شرکت آمریکایی و آلمانی تایید نشده است، اما در خصوص جزئیات آن گفته می شود که اپل پیشنهاد 112 میلیون دلار برای تصاحب این کارخانه را ارائه کرده است. جالب اینجا است که ۲۹ درصد سهام این کارخانه تلویزیون سازی متعلق به Sharp و ۱۱ درصد آن در اختیار LaCie است.

loewe-speaker.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:0
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.